GARANTIER OCH LÖFTEN
Att byta leverantör eller börja med digital journalföring kan för många kännas som ett stort steg. Eftersom vi går mot en mer digital värld och myndigheterna följer efter kommer onlinebaserade system vara det tydligt säkraste sättet att journalföra på i framtiden. Vi vill att det skall vara enkelt och smärtfritt för dig att gå över till vårt säkra journalsystem och erbjuder därför en lätt att komma igång garanti och en väldigt god service.
LÄTT ATT KOMMA IGÅNG GARANTI
Vi hjälper er att komma igång med era tjänster och ser till att eventuellt byte från tidigare leverantör går så smidigt som möjligt. Därför hjälper vi dig att konvertera över all din befintliga patientdata från ditt tidigare journalsystem. Vi gör jobbet! Den första tiden som kund hos oss ser vi även till att ni i alla led har extra stor uppmärksamhet, för att säkerställa att ni från första stund får bästa möjliga service och support hos oss.
GOD SERVICE
ASPIT Sverige AB lägger stort fokus på service och vår supportpolicy som innebär:
-Snabb återkoppling på dina frågor.
-Ingen eller minimal svarstid på vår telefonsupport.
-Tillmötesgående.
I vår licensavgift ingår:
-Full teknisk support via telefon, mail och fjärrsupport för varje enskild användare.
-Löpande utveckling och underhåll av programvaran enligt nya funktioner, nya myndighetskrav etc.
-ASPIT har stort fokus på service och har ett starkt support-team som har ett mycket gott rykte. Korta kötider, professionell hjälp och det lilla extra är ledord för vår support.
-Vi tar enkelt över användarens dator via fjärrsupport vid behov av snabb och effektiv support.